Engwe S6 е супер достъпен електрически скутер за офроуд с преден и заден амортисьор, двойни дискови спирачки и офроуд гуми с уникален сгъваем дизайн. На теория скутерът изглежда доста обещаващ и има много изключителни характеристики. Но цената на скутера ме кара да се чудя дали не са спестени твърде много неща, за да се поддържа тя възможно най-ниска.
Да разгледаме!
Обобщение:
Предимства
- отлична цена
- мека возия
- добри спирачки
- видима индикация за скорост
- регулируема височина
- вирока основа за стъпване
Недостатъци
- окачване от нисъкк клас
- маломощен мотор
- набор от предимно бюджетни компоненти
- без различни нива на скорост
Engwe S6 – Цена
Нека започнем с цената. Тя е 600$, което го прави най-евтиният електрически скутер за офроуд, тъй като повечето конкуренти обикновено струват четирицифрени суми. Някои от възможните конкуренти са Kugoo Kirin, Segway, Ninebot, Kaboo, Mantis, Vsett и още няколко. Но имайте предвид, че Engwe S6 сериозно подбива цената на всички тези скутери със значителна разлика.
Engwe S6 – Разопаковане
Разопаковането на Engwe S6 не е нещо, което искате да правите сами. Той тежи цели 30 кг и идва като единичен модул, което го прави още по-труден за повдигане и носене. Ако сте сами, препоръчвам да изрежете и да повдигнете кутията, вместо да издърпвате скутера директно от нея. Електрическият скутер е добре опакован; почти всеки компонент има доста допълнителна опаковка, за да се гарантира 100% безопасност.
Скутерът е общо взето готов за употреба, благодарение на сгъваемата седалка и кормилото. Механизмите не изглеждат твърде надеждни, но може да очаквате да работят за дълго време.
Преди да карате скутера, се уверете, че няма нищо висящо или счупено. В моя случай, лентата за захващане се беше отлепила в ъгъла. Лесно се оправя, но не и счупеният калник. Той беше закрепен с четири винта. Не знам дали се е счупил заради прекалено затегнати винтове или заради нискокачествен пластмасов материал, но беше счупен още при получаването.
![Broken Mudguard](https://techgadgets.bg/wp-content/uploads/2023/02/Mudguard.png)
Счупен калник
Външен вид и качество на изработката
Няма да лъжа. Въпреки цената си, скутерът изглежда доста здрав на пръв поглед. Предпочитам го без седалката, но това е лично предпочитание. Повечето компоненти са направени от метал и изглеждат здрави. Боята е добра. Механизмите за сгъване са странни, но останалите неща изглеждат добре.
![Wide and Comfortable Board](https://techgadgets.bg/wp-content/uploads/2023/02/Spacious-Board.png)
Широка основа, удобна за позициониране на двата крака
Основата е просторна и лесно може да поеме и двата крака. Има индикатори на всички четири ръба с LED светлини от всяка страна. Говорейки за осветление, Engwe S6 има както задно, така и предно осветление.
Engwe S6 използва 10-инчови офроуд гуми със специално окачване за двете. Седалката също действа като окачване с приличен ход.
Кормилото също е много удобно и регулируемо. Вместо лостов ускорител, Engwe е избрал ускорител, подобен на този на мотора, който е доста хубав. Освен това, в дясната част имаме малък дисплей и отвор за ключ, докато в лявата част имаме бутона за мигачите, клаксон и бутон за фара.
Engwe S6 – Характеристики
Технически спецификации
- Мотор: 500W мотор, произвеждащ момент на сила от 23 Nm
- Скорост: до 45 км/ч
- Батерия: 48V, 15.6Ah
- Обхват: до 70 км в идеални условия
- Рамка: от метална сплав
- Тегло: 26 кг
- Максимална товаримост: 120 кг
- Спирачки: предни и задни дискови спирачки
- Гуми: 10-инчови гуми за офроуд
Engwe S6 не е най-богатият на функции електрически скутер. Това е семпъл скутер с някои възможности за офроуд и минимални функции.
Едно нещо, което наистина ми хареса при електрическия скутер, са броят на светлините. Той разполага с осем източника на светлина. 2 RGB LED ленти под дъската от двете страни. Четири мигача на всички четири ръба, задно осветление и ярко предно осветление. Количеството светлина е просто огромно и допринася както за външния вид, така и за сигурност при вечерните карания, тъй като ви обезопасяват ви правят добре видими в тъмното.
Окачванията са още едно отлично включване. Той разполага с окачване на двете гуми, заедно с удобна и регулируема седалка. Това допълва общия комфорт на електрическия скутер.
Екранът, който имаме, е доста основен и функционален. Има перфектен размер и място, което го прави още по-практичен. Той показва скоростта, електрическия заряд, пробега и няколко други метрики.
Engwe S6 – Представяне на възможностите
Скорост
Engwe S6 разполага с мотор от 500W; има пикова мощност от 700W, която се поддържа до 500W. Максималната оценена скорост е 45 км/ч, която е възможна само в идеални условия. В моите тестове S6 е един от най-слабите скутери за офроуд, които съм тествал.
Ускорението е разочароващо, така че не очаквайте много за възможностите за катерене. Отне много време да достигне максималната скорост и дори не я постигна с 90-килограмов карач. В моя случай скоростта на електрическия скутер обикновено е ограничена до 35км/ч, а при щастливи обстоятелства може да достигне 40км/ч. Освен това, няма различни режими на скорост, така че не можете да ограничите максималната скорост.
Според мен Engwe S6 е нормален електрически скутер с гуми за офроуд приключения.
![Lights on Engwe S6](https://techgadgets.bg/wp-content/uploads/2023/02/Lights.png)
Engwe S6 с включени светлини
Пробег
Електрическият скутер има голяма батерия с капацитет 15,6Ah и очакван пробег от 70км. Предвиденият пробег обаче е повече като илюзия. С известно съзнателно ограничаване от ваша страна, може да изминете само 40км.
Удобство при каране
Удобството при каране е плюс точка за Engwe S6. Нека започнем със седалката. Тя е изключително удобна и действа като амортисьор благодарение на пружините и дебелото уплътнение. Широката дъска също е доста добра.
Окачването е базово и не е най-ефективното. Предната вилка има ход само 5см и е малко по-трудна за поддръжка.
Десет инчовите гуми са отлични; изглеждат страхотно и имат здрава конструкция. Също така, грубата конструкция допринася за удобството при каране.
![Front Suspensions](https://techgadgets.bg/wp-content/uploads/2023/02/Shocks.png)
Бюджетнно предно окачване
Повечето части на скутера са базово ниво, но комбинацията на всички тези части осигурява удобно каране. Още нещо, което бих искал да отбележа, е карането, докато седите. Това е голям плюс, но запазването на баланса по неравен път в офроуд условия е много трудно.
Безопасност
Engwe S6 разполага с двойни дискови спирачки. Те не са хидравлични, но работят добре. Спирачките са лесни за настройване и в деня, в който карах скутера, не съм усетил никакви проблеми.
Освен това, за да се гарантира максимална безопасност, има осем светлини на всички четири страни на скутера. Всички те са страхотни и ви позволяват да бъдете добре видими през нощта.
Заключение
Дали Engwe S6 е опасност за други подобни скутери? Не, не мисля така. Това е добър скутер за равни пътища, тъй като не мисля, че е проектиран да издържа на предизвикателни терени.
Така че, докато абсолютно се наслаждавам на електрическите велосипеди на Engwe, наистина се надявам, че ще има обновена версия, в която всички слабости са оправени.
Купете електрическия скутер Engwe S6