Engwe S6 е супер достъпен електрически скутер за офроуд с преден и заден амортисьор, двойни дискови спирачки и офроуд гуми с уникален сгъваем дизайн. На теория скутерът изглежда доста обещаващ и има много изключителни характеристики. Но цената на скутера ме кара да се чудя дали не са спестени твърде много неща, за да се поддържа тя възможно най-ниска.
Да разгледаме!
Обобщение:
Предимства
- отлична цена
- мека возия
- добри спирачки
- видима индикация за скорост
- регулируема височина
- вирока основа за стъпване
Недостатъци
- окачване от нисъкк клас
- маломощен мотор
- набор от предимно бюджетни компоненти
- без различни нива на скорост
Engwe S6 – Цена
Нека започнем с цената. Тя е 600$, което го прави най-евтиният електрически скутер за офроуд, тъй като повечето конкуренти обикновено струват четирицифрени суми. Някои от възможните конкуренти са Kugoo Kirin, Segway, Ninebot, Kaboo, Mantis, Vsett и още няколко. Но имайте предвид, че Engwe S6 сериозно подбива цената на всички тези скутери със значителна разлика.
Engwe S6 – Разопаковане
Разопаковането на Engwe S6 не е нещо, което искате да правите сами. Той тежи цели 30 кг и идва като единичен модул, което го прави още по-труден за повдигане и носене. Ако сте сами, препоръчвам да изрежете и да повдигнете кутията, вместо да издърпвате скутера директно от нея. Електрическият скутер е добре опакован; почти всеки компонент има доста допълнителна опаковка, за да се гарантира 100% безопасност.
Скутерът е общо взето готов за употреба, благодарение на сгъваемата седалка и кормилото. Механизмите не изглеждат твърде надеждни, но може да очаквате да работят за дълго време.
Преди да карате скутера, се уверете, че няма нищо висящо или счупено. В моя случай, лентата за захващане се беше отлепила в ъгъла. Лесно се оправя, но не и счупеният калник. Той беше закрепен с четири винта. Не знам дали се е счупил заради прекалено затегнати винтове или заради нискокачествен пластмасов материал, но беше счупен още при получаването.
Външен вид и качество на изработката
Няма да лъжа. Въпреки цената си, скутерът изглежда доста здрав на пръв поглед. Предпочитам го без седалката, но това е лично предпочитание. Повечето компоненти са направени от метал и изглеждат здрави. Боята е добра. Механизмите за сгъване са странни, но останалите неща изглеждат добре.
Основата е просторна и лесно може да поеме и двата крака. Има индикатори на всички четири ръба с LED светлини от всяка страна. Говорейки за осветление, Engwe S6 има както задно, така и предно осветление.
Engwe S6 използва 10-инчови офроуд гуми със специално окачване за двете. Седалката също действа като окачване с приличен ход.
Кормилото също е много удобно и регулируемо. Вместо лостов ускорител, Engwe е избрал ускорител, подобен на този на мотора, който е доста хубав. Освен това, в дясната част имаме малък дисплей и отвор за ключ, докато в лявата част имаме бутона за мигачите, клаксон и бутон за фара.
Engwe S6 – Характеристики
Технически спецификации
- Мотор: 500W мотор, произвеждащ момент на сила от 23 Nm
- Скорост: до 45 км/ч
- Батерия: 48V, 15.6Ah
- Обхват: до 70 км в идеални условия
- Рамка: от метална сплав
- Тегло: 26 кг
- Максимална товаримост: 120 кг
- Спирачки: предни и задни дискови спирачки
- Гуми: 10-инчови гуми за офроуд
Engwe S6 не е най-богатият на функции електрически скутер. Това е семпъл скутер с някои възможности за офроуд и минимални функции.
Едно нещо, което наистина ми хареса при електрическия скутер, са броят на светлините. Той разполага с осем източника на светлина. 2 RGB LED ленти под дъската от двете страни. Четири мигача на всички четири ръба, задно осветление и ярко предно осветление. Количеството светлина е просто огромно и допринася както за външния вид, така и за сигурност при вечерните карания, тъй като ви обезопасяват ви правят добре видими в тъмното.
Окачванията са още едно отлично включване. Той разполага с окачване на двете гуми, заедно с удобна и регулируема седалка. Това допълва общия комфорт на електрическия скутер.
Екранът, който имаме, е доста основен и функционален. Има перфектен размер и място, което го прави още по-практичен. Той показва скоростта, електрическия заряд, пробега и няколко други метрики.
Engwe S6 – Представяне на възможностите
Скорост
Engwe S6 разполага с мотор от 500W; има пикова мощност от 700W, която се поддържа до 500W. Максималната оценена скорост е 45 км/ч, която е възможна само в идеални условия. В моите тестове S6 е един от най-слабите скутери за офроуд, които съм тествал.
Ускорението е разочароващо, така че не очаквайте много за възможностите за катерене. Отне много време да достигне максималната скорост и дори не я постигна с 90-килограмов карач. В моя случай скоростта на електрическия скутер обикновено е ограничена до 35км/ч, а при щастливи обстоятелства може да достигне 40км/ч. Освен това, няма различни режими на скорост, така че не можете да ограничите максималната скорост.
Според мен Engwe S6 е нормален електрически скутер с гуми за офроуд приключения.
Пробег
Електрическият скутер има голяма батерия с капацитет 15,6Ah и очакван пробег от 70км. Предвиденият пробег обаче е повече като илюзия. С известно съзнателно ограничаване от ваша страна, може да изминете само 40км.
Удобство при каране
Удобството при каране е плюс точка за Engwe S6. Нека започнем със седалката. Тя е изключително удобна и действа като амортисьор благодарение на пружините и дебелото уплътнение. Широката дъска също е доста добра.
Окачването е базово и не е най-ефективното. Предната вилка има ход само 5см и е малко по-трудна за поддръжка.
Десет инчовите гуми са отлични; изглеждат страхотно и имат здрава конструкция. Също така, грубата конструкция допринася за удобството при каране.
Повечето части на скутера са базово ниво, но комбинацията на всички тези части осигурява удобно каране. Още нещо, което бих искал да отбележа, е карането, докато седите. Това е голям плюс, но запазването на баланса по неравен път в офроуд условия е много трудно.
Безопасност
Engwe S6 разполага с двойни дискови спирачки. Те не са хидравлични, но работят добре. Спирачките са лесни за настройване и в деня, в който карах скутера, не съм усетил никакви проблеми.
Освен това, за да се гарантира максимална безопасност, има осем светлини на всички четири страни на скутера. Всички те са страхотни и ви позволяват да бъдете добре видими през нощта.
Заключение
Дали Engwe S6 е опасност за други подобни скутери? Не, не мисля така. Това е добър скутер за равни пътища, тъй като не мисля, че е проектиран да издържа на предизвикателни терени.
Така че, докато абсолютно се наслаждавам на електрическите велосипеди на Engwe, наистина се надявам, че ще има обновена версия, в която всички слабости са оправени.
Купете електрическия скутер Engwe S6